top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 31


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿


به تو نرسیدم، اماخیلی چیزارو یاد گرفتم

یاد گرفتم به خاطر کسیکه دوستش دارم باید دروغ بگم.
 
یاد گرفتم هیچکس ارزششکوندن غرورم رو نداره.
 
یاد گرفتم توی زندگیبرای اون که بفهمم چقدر دوستم داره هر روز به یه بهانه ای دلشوبشکونم.
 
یاد گرفتم گریه یهیچکس رو باور نکنم.
 
یاد گرفتم بهش هیچ وقتفرصت جبران ندم.
 
یاد گرفتم دم از عاشقیبزنم ولی اما از کجا بگم از کی بگم
 
می خوام همین جا دلموبشکونم خوردش کنم تا دیگه عاشق نشه.
 
تا دیگه کسی رو دوستنداشته باشه.
 
توی این زمونه کسینباید احساس تورو بدونه وگرنه اون تورو می شکونه.
 
می خوام بشم همون آدم قبل کسی که از سنگ بود
و دو رو برش دیواری از سکوت و بیتفاوتی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com